Indlæg fra marts 2021

Palmesøndag familiegudstjeneste

Velkommen til palmesøndag. Dukken Nicolai deltager, men Anette er blevet syg. Karoline er til gengæld med, så det er sjovt. Vi skal synge glade sange, høre om påsken og et eventyr om en konge, uden en kone. Velkommen til online gudstjeneste!

Online gudstjeneste søndag den 21. marts

I dag prædiker Bodil Højbak Møller om at turde tage en udfordring op, som Maria gjorde, da hun fik at vide, at hun skulle føde Jesus.Nyd musikken, syng med på dejlige meningsfulde salmer og vær en del af vores online fælleskab.

Online gudstjeneste den 14. marts 2021

I dagens gudstjeneste prædiker Ole Lundegaard om, hvordan kroppen kan hele efter sår. På samme måde er menighedens fællesskab et sted, hvor sårede mennesker skal kunne heles. Vi skal synge dejlige nye og kendte sange sammen, og give tid til eftertanke. Kom og vær med sammen med os i meningsfyldte 40 minutter!

Online nadvergudstjeneste med musik fra 80’erne

Velkommen til nadvergudstjeneste med bl.a. sang og musik af det hedengangne orkester ACTA, som spillede og sang i bl.a. Korskirken i 80’erne. Hvis børnene kigger med i begyndelsen af gudstjenesten på søndag, er det muligt at vinde en lille præmie, hvis man, i løbet af de første 7-8 minutter af optagelsen, kan finde det sted, hvor Ole Lundegaard gør noget, som politiet kunne komme efter ham for . Præmien er en pose lakridsvejskilte, som man får næste gang vi ses i kirken!…