Gospelgudstjeneste og årsmøde på søndag

Søndag d. 26. marts (5. søndag i fasten) kl. 10.30 har vi Gospelgudstjeneste ved Ole Lundegaard, Bodil Højbak Møller og gospelkoret Liberty. Der bliver smæk på musikken, og Ole vil prædike om det berigende og udfordrende ved at holde af dem, som man har det svært med.

Menighedens årsmøde starter kl. 12.15 efter, at vi har drukket kaffe og spist vores medbragte mad (vi laver ikke fælles buffet). Kom og lyt til menighedsrådet og præsternes visioner, deltag i samtalen og vær med til at præge menighedens beslutninger og dispositioner.

Husk at aflevere din stemmeseddel til menighedsrådet. Menighedens medlemmer har pr. mail modtaget en stemmeseddel til menighedsrådsvalget, som kan printes ud, udfyldes og lægges i stemmeboksen i kirkens foyer senest søndag d. 26. marts kl. 12.00.

Der er også udsendt en oversigt over, hvem der er opstillet til kirkens mange forskellige udvalg. Denne seddel udleveres til afstemning på selve mødet.