Gudstjeneste søndag d. 17. maj kl. 10.30

Gudstjeneste søndag d. 17. maj kl. 10.30

Søndag d. 17. maj kommer Tomas Lindholm og prædiker under overskriften: “Hvad stiller vi op, når Jesus er væk?” Udgangspunktet er teksten fra ApG. 1:12-14 om tiden efter Jesus havde forladt sine disciple. Tomas er til daglig ansat på Andreasskolen i Holbæk og er tidligere præst i Strandvejskirken i Humlebæk.

Vel mødt til en festlig gudstjeneste, som ledes af Anders Brixen Bojesen.

Gudstjenesterne bliver streamet, dvs. den kan ses på Korskirkens YouTube-kanal.