Gudstjeneste-tilmelding juleaften

Tilmelding til juleaftens-gudstjenester i Korskirken

Alternativt kan man se gudstjenesten online kl. 15:30

Har du allerede tilmeldt dig gudstjenesten kl. 13:30, men hellere vil se den online kl. 15:30, da husk at annullere din tilmelding, så din plads frigives til andre. Vælg punktet: “Jeg har en billet til dette arrangement. Jeg ønsker at slette/ændre”

På grund af Covid-19 og det begrænsede antal stolepladser i kirkesalen, er det desværre nødvendigt at tilmelde sig en af de to juleaftengudstjenester i Korskirken, henholdsvis kl. 13.30 eller kl. 15.00. Stolene er placeret spredt i kirken i grupper på 3, 2 og 1 stol.
For at tilmelde sig en gudstjeneste, kan man benytte nedenstående formular. Bemærk, at man kan “trække i bjælken” i højre side.
Man kan også tilmelde sig ved at sende en SMS til Sekretariatet: 20 81 17 36.
Husk at melde fra, hvis du alligevel ikke kan deltage, så andre kan få din plads!

Tilmeldingsprogrammet er velvilligt stillet gratis til rådighed af Michael Frost, Roskilde Baptistmenighed. Tak!