Menigheds- og spejderweekend med temaet: Trivsel

Du skal da med på menigheds- og spejderweekenden, som holdes på Hvidekilde Lejrcenter i Grib Skov d. 30. august – 1. september! Læs programmet og se billeder fra stedet i folderen. Tilmeldingsfristen er 15. august, men meld dig hellere til med det samme.

Korskirkens kombinerede menigheds- og spejderweekend er en lejr for alle, der er en del af – eller ønsker at blive en del af – menigheds- og spejderfællesskabet. Så kom og vær med til at hygge og lege, synge og lytte. Spejderne inviterer alle børn til at være med i aktiviteterne – og der er også en dejlig legeplads. Til de voksne er der spændende oplæg, muligheder for gode samtaler, afslapning, gåture i dejlige Grib Skov, hvor Hvidekilde ligger.

Der vil være aftensang, flaghejsning om morgenen, og vi slutter af med at holde familiegudstjeneste. Temaet er i år “Trivsel”, og vi har planlagt en weekend med fokus på lige præcis det! Så kom og vær med!