Vi vil igen kunne synge sammen ved gudstjenesten

Efter justering af ministeriets retningslinjer for samvær i kirkerne, vil vi nu igen kunne synge ved gudstjenesterne samtidig med, at vi har plads til det antal, der typisk deltager for tiden. Der er 75 pladser fordelt i kirkerummet. Nogle steder står der to stole sammen, nogle steder tre og nogle steder en enkelt. Mellem hver stol/stolegruppe og den næste er der de foreskrevne 2 meter.

Vær opmærksom på så vidt muligt at finde et sted, hvor der står en enkelt stol, hvis du kommer alene, et sted med to stole, hvis I kommer som par, tre hvis I er fra samme husstand. Forældre må gerne have deres børn på skødet.

Vi skal stadig være meget opmærksomme på afstand, når vi går rundt og huske at spritte hænder. Vi ser frem til en gudstjeneste, hvor vi igen kan synge – selvom opstillingen af stole er lidt anderledes.