On-line gudstjenester de kommende tre søndage

Lige før jul indstillede kirkeministeriet til trossamfundene, at man aflyste gudstjenester frem til og med 3. januar og erstattede dem med digitale gudstjenester, eller – hvis man valgte at gennemføre gudstjenester – at det var på max. 30 min. og uden sang. Nu er disse restriktionerne forlænget til 17. januar. På grund af de høje smittetal i øjeblikket har menighedsrådet for at udvise forsigtighed besluttet, at vi de kommende tre søndage tilbyder on-line gudstjenester på samme måde som i foråret og juleaften, og ikke at gennemføre fysiske gudstjenester i kirken. Vores ansatte og frivillige vil gøre deres bedste for at tilrettelægge og optage gudstjenester i en eller anden form på forhånd, og disse vil kunne ses eller lyttes til fra vores hjemmeside eller Facebook.
Vi håber på forståelse for denne beslutning, og ønsker for alle, at I kommer godt og sikkert ind i det nye år.
Menighedsrådet