Kirken åben for gudstjeneste på søndag!

Efter de nye retningslinjer for genåbningen giver det igen mening, at vi åbner Korskirken for gudstjenester om søndagen. Vi kan mødes efter de samme regler som sidste sommer og efterår, dvs. at der stadig er krav om mundbind, at man husker at spritte hænder og holder 1 meters afstand til hinanden. Mundbindet skal være på, når man kommer og går, men kan tages af, når man sidder. Stolene er sat op enkelt eller parvis (op til tre), så man kan sidde sammen, hvis man er fra samme husstand og stadig overholde afstandskravet på 2 meter til den/de næste, når der synges. Så velkommen på søndag d. 25. april kl. 10.30. Vi vurderer, at det går at give muligheden for at komme, uden at skulle reservere plads.

Det vil på søndag dog også være muligt at følge vores gudstjeneste online, med til dels samme indhold som ved gudstjenesten i kirken kl. 10.30.