Offerdag d. 30. oktober med gudstjeneste og Børnekapow

Vi går alle strengere tider i møde økonomisk. Det gælder også menigheden, hvor vi kan forvente stærkt øgede udgifter til el og gas i år og fremover. Såvel af den grund som for samtidig at sikre, at vi har den økonomi, der er nødvendig for vores menigheds virksomhed og mission, vil menighedsrådet gerne gøre den sidste søndag i oktober til en ”offerdag” – en dag, hvor vi står sammen om at samle en ekstra gave ind til menighedens arbejde. Vi har som håb, at vi kan nå et beløb på 20.000 kr. Vi håber, at mange vil være med til denne ekstra gave, som kan indbetales ved at hæve menighedsbidraget for oktober måned, eller på selve dagen med kontanter eller MobilePay. Husk, at der kan opnås skattefradrag for dine gaver til menigheden.

Det er Bodil Højbak Møller, der prædiker over Jesus’ ord: “Jeg er vejen, sandheden og livet” – og der er Børnekapow.