Onsdag med Indhold: Forstå dig selv og andre med Enneagrammet

I efteråret 2019 tilbød vi i Korskirken en kursusrække om personlig udvikling med enneagrammet som omdrejningspunkt. Dette satte gang i mange spændende diskussioner om, hvem jeg er, hvordan jeg kan forstå og acceptere min næste, og hvad min rolle kan være i det kristne fællesskab, vi indgår i som menighed.

Den 10. og 24. maj 2023 har vi over 2 aftener et gensyn med filosofien bag Enneagrammet og sætter blandt andet fokus på de fortællinger, vi fortæller om os selv, hvad de gør ved os, og hvordan vi kommunikerer med hinanden. Vær dig selv – alle andre er allerede optaget.

Der har været tilmelding til kurserne, som ledes af Katrine og Anders Brixen Bojesen, Bodil Højbak Møller og Ole Lundegaard.

Vil du vide mere: Ennea er græsk og betyder 9. Det bygger på århundreders observationer af mennesket, og ser den enkelte som grundlæggende tilhørende en af 9 personlighedstyper. Se fx www.ianmorgancron.com (på engelsk)