Eventyrkoret begynder igen d. 11. januar

Eventyrkoret tager fat på en ny sæson. Det er fortsat korleder Sune Kaat, der står ved roret og Korskirken, der danner rammen. Eventyrkoret har gennem årene haft et bredt og alsidigt repertoire: Vi synger rytmisk pop, folkeligt dansk, populært klassisk, årstidens viser og sange, og flirter også gerne med Gospelballader og Højskolesangbogen. Vi holder af at fortælle historier på melodi, har et muntert og uhøjtideligt fællesskab, hvor der er plads til alle, så hvis du har lyst og mod på at finde den fælles klang sammen med os, så kom og vær med.

Vi har brug for DIN stemme, så du kommer bare forbi og ser om det er noget for dig.

Pris: 650 kr. for forårssæsonen (11/1 – 13/6 2024).
Sted: KORSKIRKEN, Herlev Hovedgade 42, 2730 Herlev (indkørsel fra Svanereden).
Vi øver torsdag aften kl. 19.00-21.30 (OBS: Der er ikke korøvelse i uge 7 og påsken).
Tilmelding: Send en e-mail til aftenskole@korskirken.dk. E-mailen skal indeholde information om navn, adresse, at du ønsker at synge i kor og din e-mailadresse.

Når du tilmelder dig vil du modtage en mail med bekræftelse og oplysninger om hvor og hvornår du skal betale dit kursusgebyr.

Se et opslag med alle information her.