SeniorKAPOW d. 4. marts kl. 12-14.30: Myanmar – land, folk og kirke

Ofte har vi hørt om problemerne i Myanmar, det tidligere Burma. Mange er flygtet fra landet, herunder en del baptister. Mange af dem befinder sig i dag i Danmark og ca. 1/3 af medlemmerne i danske baptistmenigheder er i dag burmesere. Hvad er det for et land og et folk? Hvordan var det komme til Danmark og skulle integreres? Hvordan er forholdet mellem danske og burmesiske menigheder?

Nogle af disse spørgsmål vil Chin Chin søge at give os et svar på. Chin Chin er uddannet sygeplejerske og nu ansat i Baptistkirken i Danmark med særligt ansvar for de burmesiske menigheder. Husk, at det er nødvendigt at tilmelde sig. Det sker enten på sedlen, der ligger fremme kirkens foyer eller på opslaget på Facebook, senest torsdag d. 29. februar kl. 12.00.