Arbejdsdag i kirken tirsdag d. 21. maj fra kl. 9.00

Hvis kirken skal blive ved med at være dejlig indbydende, så kræver det en arbejdsdag, hvor vi får pudset vinduer indvendigt, gjort rent i krogene m.m., samt at der bliver revet blade og hakket ukrudt m.m. på vores udendørs arealer. Så meld dig til denne dag og tag evt. det værktøj med, som du syntes er særlig velegnet til nogle af disse opgaver. Har du selv opgaver, som du synes, der skal udføres, så prøver vi også at få dem gjort.

Vi starter kl. 9.00 med en kop kaffe og en bid brød, og midt på dagen vil det være muligt at smøre sig en rugbrødsmad. Vi går hjem efterhånden, som vi er færdige, dog senest kl. 15.00.

Du må meget give besked om du kommer til Teknisk udvalg v/Frantz Holm, holm.fagot@hotmail.com, tlf. 2949 6104.