Kommende arrangementer

30. oktober 2024

Onsdag med indhold: “Se din næste – også dem bag tremmer”

Arresthus- og sognepræst Thomas Munk Rønberg, Frederikssund Alle indsatte i danske fængsler og arrester har mulighed for at få en samtale eller søge sjælesorg hos en præst. Thomas Munk Rønberg vil dele livsfortællinger om mennesker, han har mødt igennem 22 års virke bag tremmer blandt mennesker på samfundets skyggeside. Læs mere i folderen.
7. november 2024

Fællessang fra Højskolesangbogen

“Fællessang fra Højskolesangbogen” – er et tilbud til alle, der har lyst til at synge. Første gang er d. 5. september kl. 19.00 i Korskirken. Eventyrkoret er desværre “skrumpet” i løbet af sommeren, så der er ikke basis for et flerstemmigt kor, men Sune Kaat (Eventyrkorets dirigent) har tilbudt at lede fællessangen den første torsdag i måneden indtil jul (5/9, 3/10, 7/11 og 5/12). Kom glad!
24. november 2024

Ekstraordinært menighedsmøde

Hvad er vigtigt, når vi skal ansætte ny præst i menigheden? Mødet holdes i forlængelse af det ordinære menighedsmøde.
27. november 2024

Onsdag med indhold: “Onsdagsgudstjeneste, med bøn om heling”

Det er en forholdsvis kort gudstjeneste, der giver mulighed for stilhed og eftertanke, oghvor alle tilbydes forbøn og en håndspålæggelse. Gudstjenesten følger den liturgi, man bruger i klosterfællesskabet på øen Iona i det i vestlige Skotland.